“Persilakan Kau Call Jabatan Agama Islam Selangor” Fara Balas Kenyataan Isteri Shuk

Pergelutan antara isteri Shuk Sahar, Rossalennah Natassyiah Asshaferah bersama wanita dikenali sebagai Fara Salleh makin ‘panas’ apabila mereka saling berbalas kenyataan di Instagram (IG).

Menerusi posting terbaru Rossalennah, dia memuat naik tangkap layar kenyataan dikeluarkan Fara menerusi IG Storynya.

“Semalam kau kata nak call Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) kalau aku tak bagi kau masuk. Aku persilakan kau call JAIS, aku siap bagitau call polis.

“Memang aku tak bagi masuk sebab rumah aku. Aku boleh tunjuk tour satu rumah kalau betul sembunyikan manusia dalam rumah,” katanya.

Menurut Fara lagi, dia juga tidak menghalau Rossalennah seperti didakwa isteri penyampai radio itu.

“Bila masa aku halau kau, nak tunggu depan rumah sampai manusia kau cari tu keluar.

“Bila masa aku dirayu sambil kau menangis. Bila masa aku campak kasut dekat kau,” katanya.

Sementara itu, menurut Rossalennah dia mempunyai bukti kukuh selain turut mendakwa jiran kawasan berkenaan turut menyaksikan kejadian tersebut.

“Sudah jelas bukti semua ada, melawan lagi post di IG semua,” katanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FOUNDER ROSSA SHOP (@rossa.sera)

Terdahulu, Rossalennah mendedahkan suaminya itu masih lagi menjalinkan hubungan dengan wanita tersebut.

Jelas Rossalennah lagi, dia juga bertindak menerjah ke rumah Fara untuk meminta suaminya pulang ke rumah, namun terpaksa beredar dengan hampa.

Sejak semalam, kisah rumah tangga Shuk Sahar kembali ‘panas’ apabila isterinya dipercayai mendedahkan Shuk kembali bermain kayu tiga.

Menerusi beberapa perkongsian dimuat naik di laman Intagramnya, isteri Shuk, Rossalennah Natassyiah Asshaferah mendedahkan suaminya itu masih menjalinkan hubungan dengan wanita sama yakni Fara Salleh.

“Selama ni aku diam dah sabar dan bertahan. Diam demi menjaga aib suami.

“Tapi semakin lama diam diorang semakin menyakitkan hati. Satu sibuk mengejar bujang, yang bujang tak sedar diri buktikan dia tak bersalah dan tak ganggu rumah tangga orang,” katanya.

Jelas Rossa lagi, dia juga bertindak menerjah ke rumah Fara untuk meminta suaminya pulang ke rumah, namun terpaksa beredar dengan hampa.

“Allah tu maha adil.. naluri isteri x pernah salah.. Allah dah tunjuk semua slama ni tp ak diam.. seraa ada saksi pergi sini dgn p.a shuk.. dia kol faara.. suru shuk kluar..

“Shuk bercakap melalui fon fara kta xnak kluar.. selagi ak ada.. apa jdi dia xkan kluar.. bygkn la apa perasaan aku .. ak x pernah sesedih ini.. sesakit ini .. ak dah cukup pendam mcm2..

“Allahukabar.. bila Allah menghendaki akan sesuatu tiada siapa dpt halang.. ak dah merayu menangis depan pintu minta belas kasihan dgn kau farah.. kau usir aku.. kau campak kasut shuk depn ak suru bawa balik..

“Apa dosa ak kamu but mcm ni.. ak ada anak2 ak perlu jaga.. kau canang ak sana sini.. kau persendakan aku.. dan kau @shuk_hotfm kau setiap hari balik menipu dgn aku.. kau buat ak dgn anak2 mcm xda perasaan..

“Aku dah melutut merayu dgn kau tolong balik pda kmi.. sayang kmi.. tp apa yg kau buat mlm ni.. apa yg kau buat slama ni..

“Aku sayangg kau dgn anak2 ak x sanggup berpisah.. tapi kau hancurln aku hari demi hari.. kau tpu aku.. ak dah puass sgt menangis..

“Kaki kau pun ak dah cium @shuk_hotfm minta ampun spy kau balik la dgn aku dan anak2.. esok2 nya kau buat lagi.. kau buat lagi .. dah xda rasa bersalh pun dlm diri kau,”

“Dan kau @shuk_hotfm trima kasih dah tinggalkn aku dengn anak2.. ak dah bertahan smp saat ni.. menutup segala celah yg buruk demi masa depan anak2..

“Tp hari demi hari.. kau buang aku dgn anak2.. kau biarkan aku kena maki hamun dgn betina ni slama ni..

“Aku suruh kau keluar , kau x kluar.. kau x balik duduk rumah betina ni.. ak di halau mcm org xda maruah dan harga diri..

“Suami aku ada dalam rumah ni.. ak dah suru buka utk cek tp ak d halau.. kasit shuk pergi kerja pagi tadi..

“Malam ni perjalanan ku jauhh sgt.. org tido tapi ak bekliaran cari laki aku d mana.. jgn cakap ak buka aib lagi.. sbb bila ak smpn drg makin selesa sgt tgk ak mcm org bodoh.”

Default image
admin
Articles: 831