“Umie pengsan masa nak hantar bantuan,” Nadzmi Adhwa Sebak Ardell Tidur Dalam Tandas Sebab Alahan Teruk

Pelakon Nadzmi Adhwa mendedahkan isterinya, Ardell Aryana seorang ibu yang sangat kuat ketika fasa mengandungkan anak permata mereka, Arwa Malaikha Urwa.

Walaupun sarat hamil ketika melakukan siri bantuan amal dan mengalami alahan teruk pada peringkat awal, namun pelakon wanita itu tidak pernah mengeluh.

Nadzmi menerusi kapsyen pada entri IG TV itu turut memaklumkan, usia bayi perempuan mereka kini sudah pun mencecah usia sebulan.

“Sekejap je awak dah sebulan. Abi nak urwa tahu yang umie @ardellaryana dan kamu sangat kuat. Semoga jadi anak yang solehah.

“Semangat kamu 9 bulan dalam kandungan . Masa awal -awal mengandungkan kamu umie sampai tido dalam toilet abi teman sebab kan muntah muntah alahan yang teruk.

“Lepastu pergi ke Thailand umie mengidam macam macam masatu tak tahu kamu dah ada dalam perut. Banyak tempat umie kamu bawa kamu.

“Pergi hantar bantuan di Syria, Turkey, selama 22 hari. Umie kamu pengsan di Istanbul masa nak hanta bantuan di rumah anak anak yatim Syria, abie angkat bawa balik hotel tapi tak pernah pun dia mengeluh,” tulisnya.

 

View this post on Instagram

 

Sekejap je awak dah sebulan 😘 Abi nak urwa tahu yang umie @ardellaryana dan kamu sangat kuat. Semoga jadi anak yang solehah. Semangat kamu 9 bulan dalam kandungan . Masa awal awal mengandungkan kamu umie sampai tido dalam toilet abi teman sebab kan muntah muntah alahan yang teruk. Lepastu pergi ke Thailand umie mengidam macam macam masatu tak tahu kamu dah ada dalam perut. Banyak tempat umie kamu bawa kamu. Pergi hantar bantuan di Syria , Turkey , selama 22 hari. Umie kamu pengsan di Istanbul masa nak hanta bantuan di rumah anak anak yatim Syria, abie angkat bawa balik hotel tapi tak pernah pun dia mengeluh. Tengok kesusahan dia bawa kamu mengajar abi banyak perkara. banyak kenangan indah masa kamu dalam perut umie. Dalam Malaysia ni umie masuk hutan sana sini hanta bantuan pun kamu ikut sekali dalam perut. Setiap kali nak pergi hantar bantuan tak pernah sekalipun umie mengeluh atau mengadu sakit sakit badan atau penat kerana bawa kamu kesana kesini. Semoga kamu membesar menjadi anak yang solehah, Dan semoga Allah pelihara kamu dunia dan akhirat ❤️ Umie kamu wanita yang sangat istimewa di hati abi , perempuan yang sangat kuat dan hebat , seorang isteri yang terbaik untuk abi 😘 le Semoga jodoh kita kekal hingga jannah. Amin. Terima kasih sayang kerana melahirkan anak kita 🤲🏻❤️ Saya akan sentiasa ada bersama awak ! You both are the greatest gift Allah gave me 😘 New journey begins. Full video di Youtube kami esok 🥰

A post shared by ناذمي ادهوا نور اذمي (@nadzmiadhwa) on

Pelakon Hati Perempuan itu turut insafi diri ketika mengenangkan kegigihan si isteri yang berbadan dua.

“Tengok kesusahan dia bawa kamu mengajar abi banyak perkara. banyak kenangan indah masa kamu dalam perut umie. Dalam Malaysia ni umie masuk hutan sana sini hanta bantuan pun kamu ikut sekali dalam perut.

“Setiap kali nak pergi hantar bantuan tak pernah sekalipun umie mengeluh atau mengadu sakit sakit badan atau penat kerana bawa kamu kesana kesini.

“Semoga kamu membesar menjadi anak yang solehah, Dan semoga Allah pelihara kamu dunia dan akhirat. Umie kamu wanita yang sangat istimewa di hati abi, perempuan yang sangat kuat dan hebat, seorang isteri yang terbaik untuk abi.“Semoga jodoh kita kekal hingga jannah. Amin. Terima kasih sayang kerana melahirkan anak kita.

“Saya akan sentiasa ada bersama awak ! You both are the greatest gift Allah gave me. New journey begins,” titipnya lagi.

Versi penuh video tersebut yang juga boleh ditonton di saluran YouTube mereka antara lain turut merakamkan proses bersalinkan Urwa. Pasangan selebriti ini mendirikan rumah tangga pada 1 September 2019 dan mereka kemudiannya berkongsi berita gembira mengenai kehamilan anak Disember lalu.Urwa selamat dilahirkan pada 5 Jun 2020.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.